Sommar!

Oj.. så varmt det är ute. Jag som hade tänkt att vi skulle åka till Liseberg idag. Får nog hoppa över det pga värmen.
Men iaf.. När vi kom fram till landet i onsdags satt vi bara o myste i solen. När det var dags att basta satt jag o Kim där i flera timmar. Doppade mig i sjön några ggr, var lite för kallt fortfarande för att simma runt. Smakade lite på cider o åt korv :) Gick inte o lade oss förrän runt 3-tiden på natten.

Igår vaknade vi av att syrran o Cassie kom. Lekte ute på gräsmattan o i sandlådan. Sen var det dags att åka hem. Väl hemma kommer far o säger att han försökt nå mig i en timme men jag som är så dum att jag alltid glömmer sätta på ljudet på mobilen såg det ju inte. Så skulle vi hjälpa honom att köra en bil. Inte vilken bil som helst, utan en snygg Mersa (cabriolet). Den susade vi ut på stora vägen med o njöt av att vinden blåste i håret. hehe.. Sen åkte vi o hämtade kebab-tallrik i Rannebergen. :) åh så gott! Och sen kollade vi bara på film resten av kvällen. Var helt slut efter dagarna på landet. :)

Ikväll ska jag tatuera mig, men känns som att det blev helt fel tid. Nu när solen gassar på o man kan inte ens bada eller basta. Men det får det vara värt. Jag har ju så länge längtat efter den.. :)

Nä, nu ska jag försöka väcka Kim o kolla vad vi ska försöka hitta på idag. Ha en bra dag o helg! Kommer nog inte kunna skriva mer förrän på söndag eller måndag för vi ska nog ut på landet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0