skratta eller gråta?

Imorse fick jag ett sms av Jo där hon undrar om jag e vaken o när jag väl svarade på sms:et skickade hon ett nytt där hon skrev att hon, Rick, Syrran, Toni o Cassie ska till en camping nära Skara Sommarland på midsommar. Jaha, vad kul för dom tänkte jag. Sen när jag satte mig vid datorn skriver syrran på msn - Gissa vad vi ska göra på midsommar? Ja jag vet. Och sen kan hon med o fråga mig om jag o Kim ska med. När dom fyra hade suttit hos Jo o planerat hela kvällen igår. Skulle dom vilja ha med oss hade dom ju redan frågat oss igår eller hur? Och mor o far har ju köpt en stuga som hade varit perfekt till midsommar. Men dom har helt enkelt planerat att dom inte vill ha med oss att göra. Jag vet inte, är jag knäpp som tycker att det är lite underligt att min syrra o min såkallade bästa vän ska fira midsommar med varann? Äh.. shit the same. Midsommar som midsommar. Har aldrig haft en riktigt perfekt midsommar så varför skulle det bli det nu för?

Feel so left out..

Kommentarer
Postat av: anne

välkommen till klubben.. har aldrig heller haft nått speciellt :S livt leker vidare...

2008-05-13 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0