"Semester"

Det känns som att man är på semester nu när man fått ligga ute på altanen flera dagar irad o solat.
I onsdags satt jag, mor o Kim ute o solade hela dagen. Sen kom jag på att vi faktiskt har Sangria.. Så vi gjorde iordning det o mor min ringde till sin bästa vän Liisa o bad henne också komma. Så när hon kom satt vi o smakade på Sangria o bara njöt av vädret. Senare på kvällen kom far också hem o vi grillade lite. Och sen var det dags för oss tjejer att basta. Damn, aldrig att jag bastar med dom igen. Trodde jag skulle brinna upp.. he he.. Och eftersom mor o far skulle åka till Finland igår så gick vi o lade oss ganska snart efter bastun.
Igår var man ju inte så himla pigg. Hade blivit en hel del Sangria. Tyvärr! Tog trots allt en promenad ner till torget med Kim o Liisa o hjälpte syrran köpa en föd.dags present. Sen kom vi tillbaka o mor o far åkte. Jag o Kim latade oss i soffan hela dagen. Jag orkade inte ens gå ut i solen för jag hade sån huvudvärk. Men vi lagade ändå en riktigt god middag med Pepparbiff o Klyftpotatis.
Idag ska jag sitta ute i solen så mycket jag bara orkar. Har redan fått lite färg efter bara en timme ute i solen men mer ska det bli. Och sen ska jag till Anne på dildo-party ;) Ska bli skoj. Kim stannar hemma o d kommer kanske en kompis till han hit o när jag kommer hem sen ikväll kan jag gissa på att det blir krogen.. he he.. Varför hänger man där så ofta nu? Jo, för Kim har träffat massa kul folk där så det är faktiskt himla trevligt.

Nä.. nu ska jag ut i solen.. ha det gott alla o hoppas ni också får njuta av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0