Så trött..

Vill lägga mig o sova redan men ska kolla klart på Criminal Minds först.
Imorn ska jag ut på en lååång promenad. Tänkte gå upp till sjön o tillbaka. Känns som att det är dags nu att börja röra ordentligt på sig. Ska jag vara ärlig så fick jag lite inspiration från Linda Rosings blogg. Kollade lite i bloggtoppen, läste en hel del bloggar o fastnade konstigt nog för hennes. Och hon verkar ta powerwalks  i 1 och en halv timme varje dag. Det skulle ju inte skada om man själv började med det. Inte för att jag tror att jag kan få lika snygg kropp som hon men va fan, det låter ju inte helt fel med powerwalks varje morgon. :) Måste jag gå själv så får jag väl se till att ha musik med mig. Jag hoppas bara att jag är lika pigg på detta imorn som idag.
Sen måste jag verkligen börja tänka på vad det är jag äter. L.R verkar ju bara käka kyckling, ägg-vita och broccoli. Det där räcker inte för mig men på något sätt ska jag försöka börja äta bra mat.

Heh.. låter jag helt knäpp nu eller? Well, det får vi väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0