Oj då..

Har inte skrivit nått på hela helgen.. men har kommer det information om den!
Ifredags åkte jag då till Anne för att hon hade sex-party. Det var himla kul o träffa lite nya människor o alla var ju jätte trevliga. Fick ju beställt lite saker också. Vad det är berättar jag ju inte här.. he he. Sen åkte jag Anne, S, L o N till krogen. Där var vi väl en timme eller så o sen åkte vi till Karaoke-baren. Stämningen var bra förutom att det kändes otroligt konstigt att vara där efter allt. Var där ändå till stängning. Och när jag kom hem var Kim vaken men vi gick o lade oss direkt.
I lördags vaknade vi ganska sent. Hämtade två back öl o käkade lite McD mat innan det var dags att gå upp till L o festa. Där var det runt 10 pers o festade o jag kom väl igång efter ett tag också. Var där hela kvällen o när jag blev trött o lagom full, ja då skulle jag ju cykla hem. Smart! Ramlade två gånger o under färden har jag tappat bort min plånbok o Kims mobil :( Så jäkla klantigt o såklart är det ju ingen som lämnar tillbaka det om någon nu har hittat det. *lessen i ögat*
Och igår satt vi bara hemma o tog det lugnt. Beställde pizza.. hade som tur var exakt med pengar till det iaf.. haha..
Idag har vi inte gjort nått heller. Mina föräldrar kom hem så man har ju bara suttit i soffan o degat. :( Nä, allt bara blir skit när man smakar på vin. Lika bra att låta bli alkoholen nu ett tag. Hihi..

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen o sen cykla iväg dit vart vi var på festen i lördags o kolla om jag ändå kanske glömt grejerna där eller om jag kan hitta de nånstans ute på vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0