Ny header!

Ska fixa lite till på bloggen men orkar inte göra det just nu.

Igår var jag ju på arb.förm. Men vi var klara efter en timme eftersom det var sista dagen. När jag kom hem, var Kim o jobbade för far så jag bestämde mig för att åka till stan med K. Han ville shoppa. Men vi började med en cider på Centralen. Sen hittade han byxor, t-shirtar o en keps. Skorna var det lite svårare med, men men.. Efter några timmars vandrande så gick vi till Bryggeriet o åt en jätte god Texmex-köttbit. heh.. Minns inte riktigt vad dom kallade det. :) Sen bar det av till Centralen igen o tog några cider innan det var dags att åka hem. Var hemma lite innan 24. hihi.. Det var verkligen en HEL dag på stan. Och när man kommer hem möter man en munter o sur Kim och det slutade med att vi somnade som ovänner. Att han inte förstår att K o jag är bara vänner.. Fast okej, jag har ju inte varit den duktigaste heller med att säga saker som det egentligen är.

Imorse gick jag upp iaf kl. 9 o ringde till den där låtsas-arbetsintervjuaren om att jag inte kan komma idag, så jag får väl en annan tid nån annan gång. Fast ska jag vara ärlig så har jag ingen som helst lust att gå dit överhuvudtaget..

Nu ska jag äta lite musli och sen ut o njuta av sooolen! underbara sol.. *meeen.. så kommer molnen fram direkt*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ihop men kim, eftersom han blev arg?

2008-05-06 @ 16:30:33
Postat av: xtanja

nej det är jag inte men vill gärna veta vem som undrar

2008-05-06 @ 16:39:30
Postat av: lotta

heter lotta föresten :D läst din blogg lite då och då!

2008-05-06 @ 21:23:22
Postat av: xtanja

hej lotta! har du en egen blogg? kul att du läser min blogg men varför har du inte skrivit något tidigare?

2008-05-06 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0