Lite tid över..

så jag kan uppdatera här. Har iofs inte haft nån större lust att göra det heller. Men here we go..
I fredags var hela familjen samlad o vi käkade middag. Sen gick alla till krogen förutom jag o mor för vi satt barnvakt. Men när Toni kom hem gick jag istället till krogen. Och där var det ju fest. Massa folk o hur kul som helst.
Så i lördags var man ganska seg o bara tog det lugnt. Tills matchen började. Finska flaggan vaggade o Koskenkorvan snapsades. Sen gick jag, mor, far o Kim till krogen. Det var ju Go Go dansare där så det ville vi ju inte missa. hehe.. Var där till stängning men det var ganska lite folk.
Och i söndags slappade vi bara igen. Fast senare var jag, Kim, syrran o Toni på bio o vi såg "What happens in Vegas".. Skit kul film. Värd att se!
Igår skulle jag egentligen till Sanna men jag hoppade över det för jag var helt slut. Vet inte varför men var bara sådär trött o deppig så det hände inte så mycket igår.
Idag har jag varit på arb.förm, det gick väl sådär men det känns som att dom förstår. Och efter det var jag på Lindex med mor o jag fick ett par shorts o tre fina linnen. Och efter det åt vi pasta-sallad på Konditoriet. Efter det har jag bara glott på tv, var iofs en sväng på stan med Kim o körde dit far. Och så hämtade jag upp mina leksaker hos Anne :D *big smile*

Dags att kolla på tv igen o vräka i sig chips o dipp + päron soda. Känns som att det inte är nån idé att bry sig om hur man ser ut eller vad man äter för det finns ingen/inget att ens hålla sig fin för. Känner mig deppig idag igen för att man har en kille hos sig men det är ju inget seriöst. Vi sover skav-fötters o pratar knappt med varann mer. Känns som att man bara väntar på att han ska åka igen. Men nu är jag beredd iaf.

What ever!!!

Kommentarer
Postat av: anne

no voi helvetti onko asiat niin huonosti? :(

no nyt sul on sun lelu ainaki :D

2008-05-20 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0