Idag ringde..

.. Sanna! Och imorn eller på torsdag ska jag åka o hälsa på henne. :) Ska bli jätte kul.. För nu har det gått 2v igen sen vi träffades sist.. Så tråkigt när det blir så sällan men jag har ju inte varit mycket hemma o när jag väl varit det så har jag bara varit hemma. Och Sanna har ju börjat jobba nu också så då kan man ju inte bara ses hur som helst. Men ser fram emot det nu iaf..

Vad tycks om min nya design på bloggen då? (är inte själv riktigt nöjd med den o inte helt färdig heller så) Skriv gärna kommentarer. ALLA ni som besöker min blogg. Vill ju så gärna veta vilka som läser det..

Kommentarer
Postat av: popsie

ränderna är lie jobbiga, men annars e den jätte fin.. bilderna är kanon =)

2008-05-06 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0