Hos Sanna..

Sitter här vid datorn medans dom sitter o äter i köket. Ska ut på en långpromenad sen. Ska bli så skönt.

Saker o ting blev bättre efter mitt förra inlägg. :) Kim höll om mig nästan hela natten o så pratade vi lite snabbt om att skaffa oss en lägenhet. Vi kan ju inte båda två bo hos mina föräldrar. Så imorn ska jag till Alebyggen o se om det finns några lägenheter hemma i Nödinge. Behöver ju inte flytta närmare stan, vilket jag alltid velat. Huvudsaken är väl att man kommer upp på fötter igen o börjar jobba o flyttar till eget. :) Heh.. lättare sagt än gjort men det känns som att det kan gå vägen om jag bara slutar vara så grinig hela tiden för allting. :)

Vad mer ska jag skriva? Jo, kollade på Eurovision igår. Herregud, det borde kallas för Cirkus-vision nu. Helt galet var det. Ser fram emot imorn för att se resten av packet.. he he.. Tur att Finland o Norge gick vidare igår iaf. :)

Dags att läsa lite andra bloggar nu.. finns några jag fastnat för o läser varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0