Jag är en hemsk människa!

Ville förut säga hej till en person på msn o fråga hur allt är o så. Men det var nog det dummaste jag gjort. För personen i fråga är fortfarande väldigt arg.. Vet att jag har mig själv att skylla och förstår honom helt o hållet. Men jag hade haft personen i tankarna i några dagar nu o ville bara höra av mig.. Och där fick man ju så man teg (eller hur man nu säger det)

Det fick mig att fundera. Är jag verkligen en så hemsk person? Gör jag inget annat än sårar folk? Jag känner mig så otroligt hemsk o elak. Jag vill ju inte vara det men tydligen har jag en tendens till att såra alla runt omkring mig. Jag har alltid tänkt på alla andra före mig men nu när jag försökt tänka på mig själv så blir det bara fel. Jag skäms. Jag skulle göra vad som helst för att ta tillbaka allt hemskt jag gjort. Vart har jag lärt mig att vara såhär hemsk? *Tårarna rinner* Jag vill ingen illa! Förstå att jag inte gör det medvetet!! Hur jag än gör så blir det alltid fel. Men jag tycker om er trots att jag sårar er. Anledningen till allt är väl att jag inte riktigt vet vad som är bra eller dåligt.. eller rätt o fel. Eller så vet jag ingenting helt enkelt..

Förlåt till alla er jag sårat! Jag är en hemsk person! Spring innan jag gör mer skada! För det är det sista jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0