Värsta partyt..

he he.. jag o Ari smakade på vin i onsdags och hade riktigt skoj. Lyssnade på gamla trance låtar och rejvade loss. :) Var uppe till 11 igår morse. Så igår sov jag heeela dagen. Gick inte upp förrän 21.30 då jag var tvungen att äta nått. Sen var det dags att sova igen. Imorse vaknade vi redan 9.30 och sen åkte han hemåt för att göra lite ärenden. Själv har jag sovit en stund o nu sitter jag bara här.
Ikväll hade det varit kul om Sanna kunde komma hit men hon vill inte ta bussen med sin hund så jag vet inte vad jag ska hitta på. Ska väl ta o laga en god middag till mig själv, basta o grejer. Om ingen bjuder på fest eller nått liknande .. hi hi..

Här kommer lite nytagna bilder på mig..
image260

Kommentarer
Postat av: anne

hieno kuva :)

2008-03-15 @ 09:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0