Varit hos syrran..

Hon hämtade mig o Ari efter jobbet. Hämtade upp M o lilla J också. Väl hos henne fick vi pasta sallad. Gottade i oss en massa av den. Sen var det dags för henne att visa upp alla barn-kläder m.m. Det fanns ju en t-shirt som jag ska köpa till en kompis. Sen gjorde jag chokladbollar, dom blev faktiskt väldigt goda men efter några stycken mådde man ju inge vidare. Sen var det dags för Grey´s Anatomi, Fråga Olle och The girls of the Playboy mansion. Stackars Toni o Ari som verkligen inte villa kolla på dom alls. Heh.. Och nu är jag o Ari hemma o slappar. Tänkte smaka på lite vin o fira att vi är själva.. he he..

Förlåt Sanna för att vi inte kom idag o hälsade på.. tiden gick så fort.. Men till helgen hoppas jag på att vi kan hitta på nått kul.. :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0