Solen skiner..

Och här sitter jag framför datorn. Vaknade för en liten stund sen. Nu vill jag bara ut till Slottskogen och ha picknick. :) hihi.. Men istället måste jag städa här hemma och sen göra mina "läxor" som jag fått från arb.förm.
Men helgen då... I fredags åkte jag o Sanna till karaoken. Där var det bra med folk. Men stämningen var lite stel. Fast det var ganska skoj ändå. Och igår var jag hemma hos Jo hela dagen. Vi var ungefär 6 st och det var kul att alla var samlade och tyckte om baby-kläderna. Sen på kvällen var vi o käkade pizza.. mm.. länge sen man käkade en Caruso med stark o mild kebabsås i Surte.. hehe. Efter det kom jag hem o kollade på Melodifestivalen. Ja, vad ska man säga om Charlotte Perellis låt.. -en typisk låt som gick vidare! Sen kollade jag bara på tv tills jag somnade.
 

Sista låten jag lyssnade på inatt innan jag somnade.. i like it alot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0