Shoppat idag..

Sov ingenting inatt, vet inte varför men hade på känn att den här dagen inte kommer bli bra och det blev den inte heller trots att jag shoppat o köpt fina kläder till klassfesten. Var nämligen i stan med Ari. Han hittade också lite kläder. :) Sen så får man ett samtal som jag tror ska vara till min fördel men så var det ju inte. Och nu har man inga vinterkläder om man ska åka till fjällen. Men men.. får väl skylla mig själv att jag lämnade dom där uppe i hans stuga. Äh.. det löser sig säkert på nått sätt. Nu ska jag ut o ta en rökare och sen blir det till att supa huvudet av sig..

I don't want to hate but that's
All you've left me with
A bitter aftertaste and a fantasy of
How we all could live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0