Så var det söndag igen..

Vad tiden går fort nuförtiden. Inte nog med att denna vecka gått fort så är det snart april. Känns som att man inte hinner göra något vettigt. Fast vad skulle jag kunna göra som skulle vara så vettigt? :) Borde börja med min "läxa" nu men är så trött på att gå igenom "vad är jag bra på?", "Vad är jag dålig på?", "Vad gör jag på fritiden?". ggrr.. Men det är väl lika bra att ta tag i det innan det är försent. Tur att man inte behöver gå till arb.förm förrän på tisdag.

Helgen då:
I torsdags åkte jag o Ari till Sanna o Timo. Vi smakade lite på cider och väntade på ishockey matchen. Men när det väl var dags, ja.. då funkade inte tv-kanalen. Så pojkarna åkte till Bordet och jag väntade på Sanna som gjorde iordning sig o sen åkte vi också dit. Jag jävlades lite med folk och "hejade" på Färjestad. Tur att Frölunda vann för annars hade jag säkert fått stryk. :) Efter matchen åkte jag med till Sanna o Timo fast jag åkte hem sen efter någon timme.
I fredags åkte jag till Sanna. Hämtade mat från Rannebergens Pizzeria. Måste bara säga att dom har den godaste kebabtallriken :) Så vräkte vi i oss det. Efter det smakade vi på alkohol, gjorde iordning oss och tog lite kort som Sanna har i sin blogg. :) Sen var det dags för Karaoke-baren. Där var ju grabbarna redan och det var en riktigt skoj kväll förutom att man blev utskälld av en kär vän men men.. Och när jag kom hem somnade jag nästan vid köksbordet.
Igår satt jag bara hemma. Skulle gått på Johans krog eftersom Sanna uppträdde där men jag hade inge ork och mådde lite dåligt. (förlåt Sanna) Så jag kollade på tv hela dagen. Vilken rolig påskafton jag hade då.. he he..

Snart kommer Ari hit så jag måste ta o städa här. Ser ut som faen.. Sen ska vi köpa lite godis o kolla på skräckisar! he he..

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: anne

ei ollu kivaa et olit ite pääsiäisenä.. grr oisit tullu tänne ku pyysin... höh.

2008-03-23 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0