Så var det redan tisdag

Tiden har gått så fort så jag inte ens hunnit uppdatera. Fortsätter från där jag slutade sist..
I fredags då så åkte jag också till karaoken för Sanna blev trött. Hon är ju så duktig som börjat "jobba" nu. På karaoken var det bra med folk. Det var en helt okej kväll.
På lördagen bjöd syrran på pizza och sen var det dags att åka till Sanna o Timo. Ari var också där. Förfestade lite. Sen åkte jag, Sanna och Sussu till Johans krog. Det var helt överfullt med folk där. Hur kul som helst. Träffade många som jag inte sett på jätte länge. Kvällen flöt på bra, dansad, tjattrade och massor av skratt. Sen åkte vi tjejer till karaoken, där det var otroligt lite folk. Dom sjöng några låtar och sen åkte jag hem till Ari.
I söndags kom syrran o Toni och hämtade oss och vi åkte o bowlade. Men det gick riktigt dåligt för mig trots att det första jag gjorde var en strike men efter det gick den i rännan heeela tiden. He he.. Efter det åkte vi till syrran. Gjorde egen pizza och kollade på Zuper Zebran men somnade halvt som halvt i soffan.
Igår var det dags för arb.förm igen. Tiden gick lagom fort och vi gick igenom allt om CV:n och grejer. Efter det åkte jag till syrran o Toni. Toni fyllde 28 år.. gamla gubbe! :) Var hos dom hela kvällen och sen kom jag o Ari hem till honom o här är jag igen :) Nu har vi tvätt-tid och sen ska vi ut på promenad. Härligt soligt väder men väldigt kallt o friskt i luften.

Ha en bra tisdag..

Kommentarer
Postat av: Pyykkipoika

Kiitos kaikesta !!! =) pusu

2008-03-04 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0