Så var denna dag slut..

Idag har jag ju mest suttit här framför datorn och försökt göra klart "läxan". Sen så kollade jag ju på tv nu i några timmar. Men jag är inte trött och är lite rädd för att gå o lägga mig. Är ju ensam hemma så man ligger ju o lyssnar på alla konstiga ljud. Men det känns skönt att få ha varit helt själv sen igår kväll. Jag gillar denna frihet. Att bara få vara och göra som man själv vill. :D Me happy!

Imorn är det då dags för tre timmars passet på arb.förmedlingen.. Fy! Men det är något man måste göra och denna gång gillade jag faktiskt våran "läxa". Hoppas bara det duger med det jag gjort och hoppas man inte behöver ta det med hela gruppen eller med någon annan förutom med arbetsförmedlarna. Lite för personligt för det. Men det löser sig nog..

Nu borde det väl vara dags för att ta en dusch och sen lägga sig i sängen o glo på tv innan man somnar..

God natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0