Lagat mat

image267


 

Så har man lagat mat.. till sig själv. Inge kul trots att jag gillar att laga mat. Och detta var vad det fick bli eftersom jag inte har så mycket mat hemma. Men imorn ska det handlas mat och tänkte göra en Thai-soppa som jag hittat ett recept på.

Och så har jag lyssnat på NRJ hela dagen.. Är det bara en enda skiva som går runt o runt hela tiden? Dom spelar samma musik heeela tiden. Finns det några radio-kanaler som spelar blandat? Tycker dom flesta spelar det samma. Speciellt Lugna favoriter. Ggrrr.. Dom har ju bara samma låtar också som spelas om o om igen. Nä, dags att kolla på tv istället. Ska tända lite ljus o mysa i soffan med lite godis..

Kommentarer
Postat av: anne

nami nami

2008-03-16 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0