Jahapp.. får väl ta och uppdatera nu..

Igår när Ari kom, gick vi o handlade mat o köpte godis. Kom hem, lagade maten. Spelade lite Corona och sen spelade vi Bingo Lotto också. Vi vann 100kr + en ny lott. Så det blev ju vinst :) Inte lika mycket som vi hoppats på, men men.. Och idag har vi bara varit hemma. Eftersom det har snöat lite till har vi varit ute på gården o gjort två snölyktor.. jätte fina! he he. Syrran, Toni o lilla Cassie kom idag med och jag har fått busa lite med lillan.

Jag har varit lite off och känt mig ganska nere de senaste dagarna. Har inte orkat göra något. Har haft så mycket tankar och funderingar så jag vet inte vad. Är bara så trött på allt. ALLT verkligen. Om man ändå kunde ta en paus från sitt eget liv ett tag och leva nån annans för omväxlingens skull.. Men neeej.. det här är hur jag ska leva mitt liv. Finns så mycket jag vill kunna göra och så mycket jag bara vill slippa men det går ju inte att ordna upp på en dag utan det är något man måste kämpa för och kämpaglädjen finns inte just nu.. (fråga mig inte vad jag försöker komma fram till).

Nu ska jag upp o se hur det är med Cassie, hon har varit så tyst. Inte konstigt eftersom hon sover, men barn vaknar ju till lite då o då ändå.  Syrran o Toni är nämligen iväg på stan.

Aja.. ha det så bra med era underbara liv! Själv ska jag gömma mig under täcket tills sommaren är här. (heh.. den kommer väl aldrig hit till Gbg heller).

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0