Helgen:

I fredags åkte jag hem men hann bara ta en dusch så var det dags att åka till stan med mor o far. Var först på Opalen och käkade. Sen var vi på bio o såg Rambo (öh.. skit film). Sen gick vi tillbaka till Opalen och smakade på lite vin. Sen fick jag en bra idé om att vi skulle till karaoke-baren och så blev det. Där var det ju lagom bra med folk. Hade riktigt skoj. Ari följde med hem till oss och vi deckade direkt.
Så ringer Aris klocka redan kl.12 på lördag. Lagom bakis men lika bra att gå upp. Så kom Babe runt 17-tiden. Satt o kollade på massa gamla kort. Och sen var det ju dags för återträffen. När vi kom dit var det inte alls många där men det kom mer o mer folk hela tiden. Vissa var det ju riktigt kul att se igen men några andra kunde skippat festen tycker jag.. ha ha. Men vi hade det jätte skoj ändå. Senare skulle alla till Trädgårn så vi hakade på. Men i sista minuten bestämde jag mig för att vi borde gå till Bryggeriet istället för där var ju syrran, Toni o Ari. Här kom vi igång och dansade lite. Hela kvällen gick jätte bra och jag hade iaf hur kul som helst. :)
Igår var det ju bara tv:n som gällde. Orkade inte göra nånting. Inatt sov jag så otroligt dåligt att jag nu har huvudvärk. Var tvungen att gå upp redan kl. 9 för dom började renovera här hemma.
Idag är det dags för arb.förm igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men det får helt enkelt gå. Idag ska man ha med sig sin CV och lite annat papper.. :( åh.. är sååå trött så jag orkar inte tänka på det nu alls.

Jo, på festen kom vi fram till att jag ska ha fest den 12:e april. Alla gamla goa vänner ska komma (förhoppningsvis). Det blir sista riktiga festen här isf. Ser fram emot det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0