Fryser..

Okej, jag fryser ganska lätt, men nu är det ju riktigt kallt. Har fått ha på mig strumpor hela dagen, vilket jag helst inte har när jag är hemma. :) Vad fan skulle det komma snö nu för? Jag som var så glad igår när det var jätte soligt. Därför jag inte gillar Sverige ett dugg.. :(

Idag på arbetsförmedlingen gick det bra. Tiden gick fort o vi fick göra lite roliga uppgifter. Nu ska man göra ett "personligt brev" till nästa gång.. yäk! Me dont like! Är så dålig på allt detta med CV och shit.. men det måste göras.

Fick ett mms av mamma idag.. En bild på "ingången till Levi"... ggrr.. JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR NU!! Fast ska ju inte klaga, var ju där tre ggr förra året :) Men det hade inte skadat att få vara där nu med när det ändå är snö här hemma också. En bättre känsla hade det varit om man var uppe i norra Finland än här. Få åka skidor, gå på After-ski, basta o rulla i snön, åka snöscooter, Festa heeela nätterna och träffa massa nytt folk. Levi är ett grymt ställe. Trots att jag också gillar Åre och Sälen men Finland är ju snäppet bättre :) Och bäst är ju att en del av släkten är där uppe med. Näe.. Hade varit skönt o få fira påsken där uppe..

image273


Vad händer i Påsk egentligen? Det hade varit kul om man kunde ha en liten påsk-middag här hemma och festa lite. Men med vilka? Aja.. får väl fira påsken själv..
image272



Snart är Ari här.. Vi ska se på massa filmer o det mesta är skräckisar!! iiikk... :)

Kommentarer
Postat av: anne

här e en till som firar påsken ensam.. eftersom gubben ska på fest... var håller sanna hus då?? hon kan väl fira med dig
:)

2008-03-17 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0