Dessa underbara dagar!

Nu har det varit så mycket att göa att jag inte ens hunnit uppdatera :)

I måndags kom ju Ari hit och vi kollade på flera filmer innan vi gick o lade oss.

Och igår tog vi en promenad o handlade lite mat. Så kom syrran, Toni o mosters ängel hit. Jag lagade mat och sen kollade vi på 1408 och den var ju bra läskig :) Smakade lite på Jägermaister också. Bastade o myste. Idag vaknade vi inte förrän 13-tiden för det blev så sent igår. Lekte massor med min ängel. Nu har syrran o dom åkt hem så jag o Ari har spelat DVD-T.P.. Jag vann! Weehh.. I´m the best. Snart ska vi spela Corona också. Undrar vem som kommer vinna den då?! JAG! he he..


Har haft det jätte mysigt nu dessa dagar. Imorn ska jag upp kl.8 för att hjälpa syrran att göra affischer och flygblad till hennes jobb. Hoppas dom kommer godkänna dom och tycker att dom blir bra. OCH så hoppas jag att jag får fler sådana uppdrag sen för jag tycker sånt är jätte skoj. Här får ni ett exempel på vad jag ska göra. (Det är inte färdigt, gjorde det lite snabbt bara för att visa syrrans chef om det är något sånt dom söker).


image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0