Äntligen lite lugn o ro..

Men visst har det varit trevligt att ha sällskap men som jag känt mig nu så vill jag bara få vara ifred o ta hand om mig själv. Idag har jag varit vaken sen kl.7 imorse eftersom syrran o dom sov här. Kände mig lagom grinig på morgonen men fick sovit en timme sen vid 11-tiden ändå. När vi gick upp lagade vi mat direkt eftersom det var lite för sent för frukost. Sen så kollade vi slutet på Jeepers Creepers 2 som vi hade börjat se igår. Och så tog jag o Ari en match i Corona. Jag vann! Sorri, jag kan inte hjälpa det, jag är bara föör bra! ;)

Och så har det snöat hela tiden. Är så trött på snön nu. -Försvinn!! hihi..

Dags att städa hela huset nu o lyssna på Lionel Richie - The definitive Collection.. Skit bra skiva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0