jag försvarar mig nu..

Javisst.. du har ett jobb nu som du trivs med..
Du har alltid varit tuff..
Hur var det innan det?
-Vem ställde upp? När du kände att allt var jobbigt?

Jag trodde aldrig att du skulle vara så petig.
Du har dina åsikter, det har ju alla.
Men kom ihåg att det hände i fyllan..

Tyvärr har du sett på mig som att jag är sämre än andra..
Och det var ju det du ville komma fram till i det du skrev i din blogg..

Men nu har jag något att se fram emot..
En praktikplats på Hemtex..
Kanske jag klarade av allt det för att du inte fanns med i bilden..
Du var så tuff mot mig,
iaf personligen den kvällen..
Exakt som mina föräldrar.. Du pressade mig o ville låta som min far..
Mina föräldrar får ha sin åsikt om mig.. men att du försöker vara likadan..
du borde ju vara en vän.. inte som mina föräldrar..
jag minns att du stod bakom dom, du ville vara ett stöd där för dom,
men i mina ögon.. du hånade mig.. du såg ner på mig.. som min far.. 
o då vet du vad jag menar..

Men vad fick jag höra sen när far fick veta att jag fixat praktikplats..
-Tanja, jag är jätte glad för din skull, du kommer fixa det!
Det räckte för mig.. Då har jag gjort något utan dig..
För hon som "visade" för mig att hon var vän med mig.. stack ju..
Hon gjorde en liten sak till något stort..
Jag håller mig fast vid vad jag sa då.. Men..
Det att han skulle göra mig illa, stämmer inte..
En knuff i fyllan kan både en man/kvinna göra.. Men hon ville bara ha en ursäkt:

Att Inte acceptera K..

Jag nämner inga namn..  för det är fel..

PS: Jag höll mig tills denna dag.. ni fick hennes version av det hela.. men nu var jag bara tvungen att ge henne min version..

Kommentarer
Postat av: Anonym



@->--- En ros till en ros!!

Vet att du alltid har kunnat klara allt,

och att du alltid har varit start, din styrka har bara varit väldigt långt inne i dig.



Är super duper glad för din skull,

och all lycka till med din nya praktikplats.

vet att du kommer klara det galant :)



Du har ett hjärta av guld, och kom ihåg, att ett jobb,perngar, är en väldigt liten del av livet, för har man inte hjärtat på rätt plats så har man INGET!!

Och du har mycket som många andra inte har.

Och du har gjort mycket andra inte har.



Glöm inte dom som älskar dig för den du är!!!



Miss you!!



Mvh

Queen of kolding!!

2008-06-20 @ 08:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0