Tomorrow..

Ser fram emot att åka till Sanna imorn. Vi ska väl lägga oss o sola nånstans o bara mysa. Ska köpa med mig lite gott..

Har varit så sugen på apelsin hela dagen idag men ingen som velat skala det åt mig.. hm.. ja jag kan inte göra det själv för jag har en så besvärlig eksem i handen att jag knappt kan tvätta händerna med tvål.. Kanske borde ta en sväng till vårdcentralen o kolla upp det. Så det jag tänkte säga var att jag ska ta med mig massa frukter o gott imorn. *slurp*

Idag har jag varit på arb.förm. Fick bara en varning. Tack gode gud för det för annars hade jag inte vetat vad jag skulle tagit mig till. Sen handlade jag lite mat o kom hem o solade ett tag med mor. Så skönt att det blåste en del. Det har varit perfekt väder för solning idag o hoppas att det bli lika bra imorn också. Sen när Kim o far kom från jobbet grillade vi.. mm.. Så gott det var! Rostbiff med massa kryddor, potatisgratäng, sallad o såklart tzatsiki.. hihi.. Dom som känner mig vet hur galen jag är i det sistnämnda. ;) Sen har jag mest bara kollat på tv.

Har funderat lite på hur vi ska göra i helgen. Föräldrarna + syrran, Toni o Cassie ska till Ryrsjön.. där vi har stugan. Men vi vet inte riktigt om vi ska dit. Jag är ju fortfarande sugen på Liseberg men nu har man ju inte så mycket pengar kvar.. ggrr..  Men det kanske blir bara en lugn helg just the two of us! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0