Sådär ja...

Har nu varit på AME (Arbetsmarknadsenheten) o pratat med en handläggare där. Det gick jätte bra. Förutom att hon gav mig ett förslag på att testa med en praktikplats i Älvängen, på ett företag som jag väl känner till eftersom far samarbetar med dom. Har haft prat om det tidigare med far men det har inte riktigt intresserat mig. Fast får se nu då vad som händer. Sen ska vi kolla upp dessa inredningsbutiker också om det finns nån som vill ha en praktikant.

Och om tre timmar ska jag vara i stan på Proffice. Är inte så jätte nervös nu men det kommer väl sen när jag kliver in genom dörren.. Men eftersom det gick så bra nu så ska det nog gå bra sen också. Men vet inte riktigt vad jag ska säga. Dom kommer väl ställa frågor som -Säg tre positiva/negativa saker om dig själv. Heeelp! Men men.. det löser sig nog.

Nä, nu ska jag duscha o äta innan jag åker.. Wish me good luck

PS: Typiskt att det är fredagen den 13:e idag men hoppas det inte har någon effekt.. ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0