Om 2 timmar..

.. ska jag ner till torget, Hemtex. Ska bli spännande.
Sen funderar jag på om jag ska hälsa på Collin på hennes jobb. Har ringt varann en del nu o borde vara dags att ses. Får se hur det blir med det. Känner mig inte så himla pigg just nu. Har mått lite dåligt sen i lördags. Alltså haft ont i magen m.m. Men det kan ju också bero på att jag nu varit så nervös den senaste tiden.

Och så har tvättmaskinen gått sönder här hemma.. Va faen.. har alltså inte kunnat tvätta på 3 dagar. Tur att man ändå har en hel del kläder o nu får man ju passa på att använda kläderna som hängt i garderoben hur länge som helst. 

Nä, nu ska jag fixa lite med min nya blogg. Snart får ni adressen.. hehe.. A, sorry.. varje gång du varit online har jag haft annat för mig men strax får du veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0