oh no..

Missade helt den där "låtsas-intervjun" igår. Trodde ju det var idag. Och så fick jag ett brev från arb.förm att jag måste besöka dom idag annars kickar dom ut mig.. oopsi! Hoppas dom förstår att jag hade fel på datumet.
Iaf.. igår var jag bara borta en sväng o hälsa på syrran på hennes jobb o passade också på att lämna solkräm till Kim. Sen kom jag hem, gjorde ingenting tills far o Kim kom från jobbet. Sen åkte vi en sväng till nånstans ute i buschen dit far lämnade husbilen. Och när vi kom hem kollade vi bara på tv.

Har inte ens orkat ligga ute i solen. Det har iofs blåst litegrann igår o idag men på altanen blir det kok-hett. Och bara för tatueringen så kan jag ju inte gå upp till sjön heller för jag får ju inte bada..

Har nu planerat lite vad vi ska göra i sommar :D Den 20:e juli blir det "släkt-träff" uppe i norra Finland (fars sida). Sen blir det Helsingfors nån vecka för att min kusin gifter sig den 2:a Augusti. Har fått tre veckors semester just då också. Men kan ta en till veckas semester och det måste jag ta eftersom vi nu ska vara så länge i Finland. Men ärt-hjärnan Kim går ju inte att planera med men ska göra ett nytt försök idag.
Och så ska jag ju på en dags-tur med tjejerna härifrån till Danmark den 28:e juni.. om jag nu inte minns fel. Ser fram emot det verkligen också..

Men fortfrande är midsommar oplanerad. Vet inte alls vart det ska firas eller om det ska firas överhuvudtaget. Vill ju vara med mina föräldrar iaf för då har jag det alltid roligast. hehe.. Då får man ju riktigt god mat o vi har alltid massa spel o skoj för oss..

Nä, nu ska jag äta frukost o sen kila iväg till arb.förm. Wish me good luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0