Möhippa

Ja, den 5/7 blir det möhippa för min kusin i Helsingfors. Dom har gjort en riktigt kul uppsättning för dagen.


* Kl: 10 - hem till min kusin o äta en stor o god frukost.
* Kl: 11 - Kommer en homepartyförsäljare
* Kl: 13.30 - Min kusin får en manikyr
* Kl: 15-16 - Salsa kurs för hela gänget :)
* Kl: 17-20.30 - basta o bada på ett hotell i stan
* Kl: 20.45 - Äta på en fin restaurang
* Kl: 23 - Karaoke bar där min kusin får sjunga :)




Och sen får vi se vad vi hittar på efter det.. Jag hoppas verkligen att jag kan åka dit då den helgen. Flygbiljetterna är ju billiga iaf. Men behöver ju pengar till hela kalaset med. Men det löser sig nog. Om inte så kommer jag ju iaf kunna åka till bröllopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0