Midsommarafton imorn..

Och vi vet fortfarande inte vad vi ska göra. Mor o far åker nog till Alingsås. Dit vi var förra året. Men jag vet inte om vi ska följa med, eller om vi ens får det.. he he.. Annars har ju jag o Anne planerat att ses en stund så det är väl det bästa som kan hända imorn isf.

Det blir inge riktig midsommarfirande detta år känns det som.. tråkigt! För jag älskar allt som har med midsommar att göra.
Midsommarstången, kransarna i huvet, maten, snapsarna, snapsvisorna, kläderna, sjungandet o dansandet runt midsommarstången..

Jaja.. vi får väl se om man får nått av det.. det blir ju inte bättre än vad man själv gör det till.

Kommentarer
Postat av: anne

jaaaaaaaaaa vi måste ses!!! jag har det i mina planer nu hahahaha muhahahhaa-....

2008-06-19 @ 17:34:02
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0