Mardrömmar..

Nu har mardrömmarna hittat sig till mig igen.. Hela natten har jag haft det o inte nog med det så började jag hosta runt 4-5-tiden o det slutade inte förrän jag gick ut o tog en cigg. Borde inte det göra det värre egentligen? heh.. det hjälpte iaf o sen var det svårt att somna men när jag väl gjorde det ja då började mardrömmarna igen. Idag gick jag ju upp ovanligt tidigt.. hihi.. redan kl. 9. Men det är ju också för att jag ska åka till Sanna o vill inte komma sådär jätte sent till henne som jag alltid gör. Fast hon sover nog så sött fortfarande för jag har inte fått svar på mitt sms. :)

Aja.. dags att äta frukost o sen kila iväg till affären o köpa frukter.

PS: hoppas det blir varmare ute än vad det är just nu..

Under tiden jag skrivit allt har jag också haft en nys-attack. Är uppe i 11ggr.. hehe.. Dags att skaffa sig medicin mot pollen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0