Läs det förra inlägget innan detta

Jag måste på ett sätt försvara min kille..
Vissa har inte förstått vad han gör..
Alla tror ju att han lever lyx här hemma..
Visst dom första veckorna slappade vi här.. men..
Sen far har bett honom hjälpa till med byggnaden..
SÅ HAR HAN GJORT DET..
Han har jobbat från 8-17 (snart en månad) om inte fler timmar än så..
Och ändå ber vi inte om pengar, utan det är far min..
som har gett oss en tusenlapp i veckan. (om ens det)
Och det är ju det han o jag ska ha i fickpengar tillsammans..
Hur mycket får man i vanliga fall för ett jobb, som han gör?
Just det...

Ni vet inget o därför tar jag åt mig av era kommentarer.. för ni vet inget..

Ta reda på fakta innan ni säger något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0