Jag har gjort fel

som försvarat mig i en blogg.. men ibland kan man inte hålla vissa saker inom sig..

Och här har ni en låt




Ett tag senare:
Jag har dåligt samvete för att det låter som att jag
på nått sätt skyller på henne.
Men huvudsaken är den att jag tror att jag också
blivit tuffare pga att jag inte haft henne
Det var hon som fick mig känna mig så utanför
efter allt som hände nyss o när jag sökte praktikplats..
så kände jag mig på nått sätt starkare.
Jag hoppas ni förstår hur jag menar.
På ett sätt har hon ju hjälpt mig utan sin vänskap o frånvaro..

Kommentarer
Postat av: S. T.

Det är bra att veta hur det ligger till och hur det har varit. Jag fattar inte att varför du i huvud taget var med mig om du mådde så himla dåligt av det. Jag ber om ursäkt att jag skrev ditt namn men den hade alla i alla fall listat ut. Jag har aldrig sett ner på dig utan som den kvällen så sa jag att du kan mer än du tror och att du måste våga. Om du klassar det som att trycka ner dig så är det din åsikt. Kan du vara snäll och ta bort mitt blogg från din sida. Lycka till i livet! S.T.

2008-06-20 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0