Hi hi.. fotboll ikväll..

Igår hände inte så mycket mer än att jag solade hela dagen, sen tog vi en promenad o efter det kollade vi på tv. Fast jag var ju så dum o kollade på en thriller innan jag somnade o såklart hade jag mardrömmar. Det var folk som jagade mig med kolsvarta ögon, hade jag tittat på dom hade jag också blivit "blind". Känns som att det på nått sätt har ett sammanhang med verkligheten. Heh.. Iaf så gick Kim o far upp kl.7 o jag hade tänkt kliva upp då också men pga sömnbrist så sov jag till halv 12. Sen var det en hel del gladare drömmar också.

Idag är det ju fotboll. Visst, det är inte min grej men jag gillar ändå vara på Kajskjul 8 o titta på alla galna fotbolls-fans. Det är ju en så god stämning där o man träffar ju så mycket trevligt folk. Var där med Kim för 2 år sen när det var EM.. då hade vi skit kul verkligen. Och hoppas det blir lika kul nu också.. synd bara att det blåser så jäkligt nu.


Borde jag försvara mig själv lite mot det som skrivs i Sannas blogg eller skita i det?? Men jag måste bara kommentera en sak.. VAD HAR PENGAR MED DET HELA ATT GÖRA? Tycker ni inte att det blir lite för personligt att skriva om vissa saker? Synd att ni är anonyma för jag hade gärna velat veta vem som har dessa åsikter om mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJJA SVERIGE :D

Hoppas du får en kanon skoj fotbollskväll :D



Och det som skrivs i sannas blogg tycker jag inte du borde försvara, för dom dumma kommentarerna kommer ju från någon som inte vet speciellt mycket.



Bara skit i det, dom som känner dig och bryr sig om dig vet hur god du är.



Saknar dig.



Mvh

Queen of kolding ;)

2008-06-10 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0