Helgen

Så var det måndag igen..
I fredag var jag på Proffice och det gick bra förutom att hon som intervjuade mig tyckte att jag inte "säljer mig själv" riktigt som jag borde. Jahapp.. Men då får jag väl se till o va lite tuffare.. hehe..
När jag var klar där ringde jag till Kim o han, far + några gubbar till var på Palace så jag gick också dit. Fick en cider (åh.. det lugnade nerverna). Sen kom mor in till stan också o vi alla gick till Beefstouw på Linné. Dom har så otroligt god mat där. Jag rekommenderar det verkligen.
Och så stannade vi där i flera timmar o smakade på vin. Sen åkte vi hem till oss o två av gubbarna hängde med. Hade skit skoj o lyssnade på musik o dansade.. hihi..

I lördags var det dags för mig, Kim o G att åka till stan o kolla på fotbollen. Var på Avenyn o kollade hela matchen. Synd bara att Sverige förlorade med 2-0 till Spanien men vi forsatte på Babar sen ändå. Fast jag blev trött runt 22-tiden så jag åkte hem. Kim o G stannade till 2-3-tiden. Jag satt hemma med syrrans kille o smakade på sprit tills Kim kom hem.

Igår var vi bara hemma o tog det lugnt. Helt seg i kroppen efter helgen. ;)

Idag har jag varit på AME o kollat upp lite praktikplatser o så ringde min handläggare nyss o sa att hon hade varit nere på Hemtex här o att vi ska träffas där imorn kl. 13. Oj.. nu blir jag nervös igen. Men det ska bli kul o se om det kan bli en bra praktikplats. Det är ju inte långt bort iaf.. he he.. Fast jag börjar ju inte förrän efter semestern isf.

Nu måste jag ta o städa mitt rum. Eftersom det är vägarbeten på gång här i närheten så är det jätte dammigt o sandigt på rummet eftersom jag alltid har fönstret öppet.

Snart är det dags för oss att fixa en lägenhet.. Undrar om vi ska ha nått här i Nödinge, det hade varit bäst så. Ska ta en liten diskussion ikväll o se vad vi ska hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0