Kul o åter kul..

Vad har jag haft för mig då.. ja om torsdagen kan ni ju läsa i Sannas blogg.. Trots att jag inte riktigt håller med om allt. ;)
Och igår var jag o Kim på krogen. Trodde ju inte att det skulle vara nått folk där för alla hade ju festat i torsdags. Men alla var verkligen på krogen o det var en så härlig stämning. Det är ju iofs tack vare den nya ägaren som folk är där. Hade otroligt kul, träffade ännu mer roligt folk o så blev det allsång vid flera tillfällen. hehe..
Och idag ska vi till Ryrsjön, till stugan o mysa. Mor o far är redan där o strax åker vi dit också. Det är finsk dans ikväll o det ska bli kul o visa Kim hur det kan vara. Fast han har ju varit på lava-tanssit många ggr i Finland.
Nä, dags att njuta av värmen o solen (fast nu ljög jag ju.. för det är för varmt.. hehe)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

<3<3

<3<3<3

<3<3<3<3

<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3

<3<3<3<3

<3<3<3

<3<3

<3

2008-06-09 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0