Göta = fest o dans

I lördags åkte jag o Kim dit, mina föräldrar var redan där. Vi började grilla med detsamma. Sen när vi ätit klart kom det några vänner till oss. Satt ute o pratade o skojade. Senare var det dags för log-dans. Det var ganska bra med folk där men tydligen hade det varit fler i fredags. Dansade lite o pratade med massa kul folk. Sen igår satt vi ute på bryggan, solade o badade. När vi sen åkte hemåt tog vi en sväng till Rannebergen o hämtade kebab-tallrik.. hihi.. Börjar bli tradition redan.. Så satt vi bara hemma sen o myste framför tv:n.
Inatt fick vi ingen sömn. Försökte men det gick bara inte. Inte förrän Kim gick till jobbet kunde jag sova. Men tre timmars sömn på morgonen istället för natten är ju inge höjdare. Men så blir det väl ibland.
Nu ska jag ut o sola o läsa min nya bok. Undrar om jag kommer läsa ut den idag redan.. :)

Ett skämt jag hörde i lördags:
Två män gick o letade efter sina fruar i ett stort varuhus. Efter att ha stött på varann flera ggr frågade den ena -Vad gör du? Så svarade han - Letar efter min fru. Så dom bestämde sig för att leta tillsammans men utan resultat. Så frågade den ena, - Hur ser din fru ut? Som svar fick han - Det är en blond 23-åring med stora bröst o kort kjol, hur  ser din fru ut? Förvånat svarar den andra -Jag skiter i, jag hjälper dig att söka efter din istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0