Första dagen..

på praktiken gick jätte bra. Jag var utanför Hemtex redan 9.45 så jag fick stå där o frysa i en kvart innan dom öppnade. Tänkte ju att dom skulle vara i butiken o öppna tidigare för mig men dom satt ju såklart i fika rummet. :) Det jag fick göra var att plocka upp sakerna som hade kommit in idag o bocka av. Sen var det ju att ta ut det i butiken. Jag hjälpte min "handledare" med att göra iordning hyllor med nya o mer överkast. -JAG VILL HA!! Hittade ett jätte fint överkast som jag funderar på att köpa. Iaf.. hela dagen flöt på jätte bra. Pillade, plockade o gjorde iordning mest. Jobbigast var det ju alltid att förklara för kunderna att det är min första dag så jag faktiskt inte vet.. när dom frågade om priser o så.

Och så måste jag ju passa på o säga till er! Det är 50% REA på allt i Hemtex.





Bilder tagna från hemtex.se

Kommentarer
Postat av: anne

utmaning utmaning

2008-06-25 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0