En riktigt bra midsommar!

Jag o Kim åkte till mina föräldrar som var på en camping i Alingsås. Det var 3 andra par där också så vi var ju ett gott gäng. Först bastade vi tjejer o jag o mor tog ett dopp i sjön :) Efter oss var det killarnas tur. Medans dom bastade fixade vi maten. Vi gjorde ett långbord inne i ett pars förtält. Det blev en massa god mat o en del nubbar också. När vi var mätta o belåtna fortsatte festen. Vissa gick o lade sig redan kl. 19 o vi andra sen runt 12. Vi hade det jätte trevligt.

Igår åkte vi hem. Handlade lite mat o sen grillade vi. G kom hit så vi smakade på lite vin. Sen fick grabbarna för sig att vi ska åka till Liseberg. Ja, det var ju bara att hoppa in i duschen o sen åka iväg. Vi var på Liseberg lite innan 22 så vi köpte lite kuponger o åkte Lisebergsbanan o Balder. Weehh.. Det var skoj. Sen skulle vi sätta oss på Tyrolen men dom hade redan stängt. Så vi promenerade ner till Avenyn o gick in på Babar. Efter ett tag gick vi till Valand eftersom Kims kompis jobbade där. Väl inne o ska lämna in min jacka träffar jag på Adam i garderoben. Har ju inte sett honom sen vi var i Spanien tillsammans för typ 3-4 år sen. Stod o pratade med honom ett tag o sen ut på dansgolvet. Men det var alldeles för mycket folk för min smak så jag stod o passade pojkarnas öl medans dom minglade runt. Jag o Kim åkte sen hem runt 1-tiden. Jag var så trött efter allt ståhej så det gjorde bara gott att få lägga sig i sängen.

Idag är min sista lediga dag o imorn böjar praktiken. Ser jätte mycket fram emot det o hoppas att det kommer bli skoj. Dom här tre första dagarna ska jag jobba 10-16 för att känna på lite o sen blir det 10-18. Lite nervöst är det ju men det ska nog gå bra.

Och på lördag ska jag på kryssningen med girlsen. Ska bli riktigt kul o träffa dom igen o få festa lite ihop. :)

Nä, nu ska jag städa lite innan föräldrarna kommer hem. Kim har gått iväg till G så jag får lite lugn o ro nu.. hihi.. Nädå! Saknar honom redan faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0