Sooool...

Äntligen! Ska ut o sätta mig på altanen o försöka få lite färg igen. :) Men sömntutan Kim ska ligga i sängen.. hihi..
Och så har hans föräldrar ringt hela morgonen. Dom hade velat att vi kom till Sthlm för dom ska på Gröna lund ikväll. Men vi har ju inga pengar. :( Och i mitten av nästa vecka ska vi ju till Helsingfors. Hoppas pengarna dyker upp snart.

Igår var vi bara hemma o latade oss. Kollade på filmer. Fast vi tog en sväng till affären o köpte lite mat. Har lyckats vända på dygnet redan men jag försöker gå upp tidigt ändå (11.30 idag) hehe..

Nä, nu ska jag fixa några mackor till mig o sen ut i värmen! Hoppas ni också får njuta av solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0