Sista dagen idag..

och jag är sååå pigg o glad idag! Har fått sova inatt! hihi.. körde ut Kim igår. Han åkte till stan o kolla på fotboll med två kompisar o efter det har han gått till Choff. Har sovit så himla bra inatt. Men som jag kom på imorse, jag vaknar alltid exakt 4 varje natt.. Men nu kommer man slippa väckarklockan i 4 hela veckor. :)

Och ikväll ska jag smaka på cider för ledighetens skull. Och imorn ska jag till Jo o Rick för att fira Ricks födelsedag o såklart för att träffa lillen. Ser fram emot det jätte mycket. Får ta en sväng förbi Lindex idag o hoppas på att dom har nått gulligt för bebisen där. Och senare på lördag kväll ska jag o Anne partajja! Hade velat åka till Varberg, men det verkar som att det blir regn. Men men.. Vi ska ha det kul ändå. Eller hur Anne?

Dags att gå till jobbet som börjar om 20min. Undrar vad vi ska göra idag? Har en hel del att göra klart inför nästa vecka. Eller så har jag inget att göra o tiden kommer gå jätte sakta.. hihi.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0