Danmarks-resan

I lördags klev jag upp kl. 7 o gjorde iordning mig. Sen kom Ida o M o hämtade mig. Mötte upp resten av tjejerna på  torget. Vi var 8 st tjejer. Båten gick 9.30 så vi åt först en frukost. Sen handlade några på Tax free. Sen skulle alla spela, förutom jag. Men jag tittade avundjukt på för dom vann en massa småmynt. Väl framme i Danmark kollade vi i affärer men dom stängde ju kl. 14 så vi satte oss på uteserveringen på en Grekisk restaurang. Jätte god mat hade dom. Efter det hittade vi en mat-affär där vi kollade runt lite o sen satte vi oss på en pub. Smakade på en massa goda drinkar o pratade om minnen o massa annat kul. Alla blev lagom lulliga. Handlade sprit lite snabbt innan vi gick på båten kl. 20. Väl på båten var dom flesta ganska trötta. Vi åt lite mat o fortsatte smaka på Bacardi Breezer. Sen kom det fram en kille till oss o sa att han var där på svensexa med 9 andra kill-kompisar så dom satte oss med oss resten av resan. Sen var det bara att åka hem o sova..

Nu måste jag till jobbet, men fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0