Så trött, så trött..

Fick ju inte så mycket sömn i helgen o inte inatt heller. Hade så små ögon imorse att det knappt gick att sminka sig..hihi. Men det gick som tur var lugnt till på jobbet. Fixade litegrann i lagret o bara flummade runt. Hade inte så mycket ork idag till att göra något. Så Kim kom o hämtade mig, vi handlade lite mat. Jag gjorde korv stroganoff o han Chili con carne. Men oj, så det såg ut i köket efter att vi båda lekt kockar. ;) Och nu har jag bara suttit här efter det o han ligger på soffan o kollar på fakta kanaler.. inget ovanligt!
Igår beställde jag lite filmer från dvdon.com. Det blev:
Playa del sol (2 disc)
Mäklarna (2 disc)
Kill Bil vol. 1
Det kostade bara 200kr för oss.. (+30kr för frakt) det är ju jätte billigt. Kommer nog beställa det mesta därifrån om jag vill köpa mer filmer.

Och så har jag pratat lite med Anne nu på msn. Om det är fint väder på lördag o vi har pengar så åker vi över till Varberg igen. :) Jag blev helt kär i den staden.

Bilder från Varbergs fästning och stället där Sim-SM hölls



Kommentarer
Postat av: anne

siel on nyt uus utmaning likalle mun bloggis, jos ehkä tekisit sen :P haha

2008-07-14 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0