Och imorn är det redan fredag..

Vad den här veckan har gått fort. (verkar som att jag alltid säger det nuförtiden) Men trivs man så bra på jobbet som jag gör det så är det inte konstigt att tiden går fort. Idag har jag fixat ännu mer i lagret o det börjar bli ordning där. Får se hur det kommer se ut när jag kommer hem från semestern sen. Och när jag är borta kommer dom få massa nya varor inför hösten.. hihi.. Stackare, hur ska dom klara sig utan mig?! ;)

Imorn ska jag o Kim till stan o kolla lite i affärer. Ska köpa nya skor.. hoppas det finns några fina billiga skor för pengarna börjar ta slut. Fast det som är så bra är ju att man inte kan slösa allt så lätt nu när man jobbar. Och så tänkte vi ta en fika på nått mysigt café. Hoppas bara detta fina väder håller i sig hela helgen. Och så kanske man tar o smakar på lite vin senare på kvällen, ute på stan. Vet ni något mysigt ställe utanför Avenyn (trött på det) som har ett mysigt uteställe?? Tell me!

Och så har jag pratat med mamma idag. Dom är på väg till Seinäjoki, Tangomarkkinat. Där kommer det nog vara bra med folk. Hade själv velat åka dit för jag har inte varit på nått så stort innan. Ja, det är väl bara ni finnar som förstår vad jag menar.. hihi..
Jo, släktträffen är redan nästa helg.. och jag jobbar ju tills på fredag så det blir inget av det. Syrran skulle inte heller åka. Så jag åker bara till Helsingfors. :)

Dags att städa o plocka undan lite. Ska också göra om på mitt rum. Ut med allt som jag inte vill ha där. Och imorn köper jag nya grejer på Hemtex..

..för att det är fortfarande 50% på allting. 70% på gardiner o kuddar! Passa på nu!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Kolla min blogg, passar jag bäst i blont eller brunt hår? Kram :*

2008-07-10 @ 17:04:03
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0