Jobb o jobb o jobb.

Hehe.. Har haft två bra dagar på jobbet. MEN vi har inte haft nått att göra. Varje dag ska det komma varor o det gjorde det inte idag så vi bara gick runt i butiken o snackade skit. Imorn kommer det bli mycket mer att göra för då kommer det ju dubbelt upp med varor.
Vi kom hem för en stund sen från stugan i Ryrsjön. Jag ville ta mått på allt så jag vet vad som ska inhandlas. Och det är ju en hel del. Hoppas Kim orkar åka dit imorn med så jag får städa där. För att sen på torsdag ska det inredas. Om jag får som jag vill då. :)
Så jag tänkte att jag, Kim, Anne o N skulle kunna åka dit på fredag. För jag pratade med Anne tidigare idag o dom ville hitta på nått på  fredag. Har iofs inte frågat dom än om dom vill att vi åker dit men hoppas det! Hade varit mysigt. Så kan vi grilla, basta, bada o smaka på lite goda drinkar :)

Aja.. nu måste jag ta en dusch o sen ska vi se på en film som vi hyrde idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0