Jag bara längtar..

.. tills på fredag nu. Jag vill bara vara i Helsingfors nu. Men får skylla mig själv som väntade så länge med att boka biljetterna. Annars hade jag ju redan varit där sen igår kväll. Men som tur är så missar jag inte bröllopet iaf. :) Fast det hade jag ju ändå inte gjort, hur mycket jag än hade fått betala för biljetten. (nu kostade biljetten bara 930kr)

Idag har jag iaf städat en hel del igen. Har skrubbat rent köks-mattorna. Och det märktes ju att det var dags för det. Så nu kommer min mor bli glad iaf. Eftersom dom inte varit hemma i sommar så har hon ju inte gjort nån storstädning heller. Men det har jag verkligen gjort nu. Nästa gång blir till julen.. *klappar mig själv på huvet*

Sen så har jag laddat ner massa mysig musik. Jag o Kim kollade på Kill Bill vol. 1 igår och i den filmen har dom den här låten:

Gheorghe Zafir - The lonely Sheperd



Första gången jag såg Kill Bill vol. 1 så fastnade jag för den här låten o har lite minnen av den. Hittade massa andra goa låtar med Gheorghe Zafir som jag tycker att ni kan kolla upp på youtube.com om ni gillar musiken.

Nu ska vi fortsätta smaka på lite vin här o mysa! Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0