Hmm..

Idag var jag en sväng på banken o sen var jag på torget. Skulle handla bebis-kläder till lillen men istället köpte jag bara ett kort o en bok. "Sex som jag vill ha det". Av: Abby Lee. Får se om det är något bra. Träffade också på F som jag inte sett sen vi var på klassfesten men vågade inte gå fram o prata så det blev bara hej -hur e d! hihi.. Anyways.. Nu har jag sån lust att sola men det är alldeles för hett där ute. Så istället tänkte jag ta mig en titt i fotografi-lådan.. hmm.. där finns det bilder från 70-talet och framåt och det är ju inte lite heller. Men måste göra ett litet kollage till min kusin som snart ska gifta sig. Problemet är bara att min skrivare inte funkar så jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga men men..

Kim ligger o sover fortfarande, han har verkligen vänt på dygnet. Han lade sig inte förrän 6-7 imorse eftersom han kollade på tv. Och igår sa han att han ska gå upp tidigt idag eftersom vi skulle upp till sjön, men det verkar ju inte bli något av det. :( Heh..

Aja.. dags att sätta igång nu.. wish me good luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0