Hela veckan har gått..

.. så fort. Idag är det redan torsdag ju. Har inte gjort mer än jobbat o sovit. Jag gillar inte det. Jag måste få andra tider. Som tex att jag börjar tidigare o slutar tidigare. Jobbar jag till 18 så hinner jag inte göra något alls på dagen. Och så jobbar jag ju mer än vad dom gör som är anställda där.. haha.. Imorn har jag iaf ett möte med min handläggare på Arb.förm så då ska jag ta upp detta.

Ikväll åker mina föräldrar till Finland. -Jag vill också!  Men måste jobba 2 veckor till (minst). Måste kolla om jag får ta semester redan v. 30. Har nämligen semester v.31-33 men vi får ta 4 veckor sammanlagt så..

Och på fredag kommer Anne hit. Vi ska grilla o gotta oss. Det ska bli trevligt..

Jaja.. nu måste jag till jobbet, börjar om 10 min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0