Hej, det var ett tag sen..

:)

Så ska jag väl uppdatera lite.

Fredag:
Var inte på jobbet idag. Hade så ont i halsen på morgonen när jag vaknade. Men som tur var gick det över på dagen men kändes dumt att inte kunna gå till jobbet eftersom jag sjukskrivit mig. Så iaf. Anne kom o vi började göra iordning maten. Kim bjöd hit en kompis också. Chof kan vi kalla honom.. hehe.. Vi grillade o smakade på cider o Dooleys. Det var gott. Partyt fortsatte till 7 på morgonen. Ja just det, Glenn var ju här en sväng också o vi spelade Kubb. Det gick iofs inge bra eftersom alla var lagom snurriga så vi slutade mitt i allt. 

Lördag:
Var lagom trött så vi sov till typ 15-tiden. Anne åkte ju hem redan runt 10. hihi.. Stackarn hade ju inte sovit många timmar. Så bestämde jag, Kim o Chof oss för att bjuda hit Nödinge gänget. Så det kom typ 10 pers till. Fast vi åkte till stan runt 22-tiden. Var på en krog i Olskroken. Dom som ägde krogen här hemma förut har öppnat där ute så det var ju kul o se dom igen. O så bjöd Johnny på en hel del tequila shots.. hihi.. Och det tog inte många timmar innan man blev trött. Efter fredagens ståhej var man ju inte riktigt pigg. Var väl hemma runt 2-tiden o somnade direkt.

Söndag: 
Jag o Kim myste bara framför tv:n hela dagen. Åt Thai mat. *slurp* o kollade på filmer. 
Måndag: 
Var på jobbet, nu jobbar jag till 16 den här veckan o det är helt perfekt. Nu orkar jag göra massa. Fast det blev att jag fick städa huset efter helgens bravader. :(
Tisdag:
På jobbet hade jag det såå bra. Har fått ta över lagret nu. Alltså fixa o dona allt iordning. Jag gillar det trots att det är ett slitsamt jobb.
Idag:
Fortsatte städningen på lagret men också i butiken där vi gjorde om en del. Kom hem, lagade mat (lax o potatis). Och nu ska vi bara se på tv..

Ja för semestern börjar om bara 10 dagar. Känns knäppt att jag ska redan ta semester från praktiken men det är så det helt enkelt ska vara. Inte jag som gjort upp reglerna om det. Sen är jag fri i 4 hela veckor o ska göra en massa kul. För det första vill jag bara inreda stugan så jag kan vara där den första veckan. Har inte hunnit än eftersom jag jobbat så sent o för att nu har vi ingen bil. Men ska höra med far min om det finns möjlighet till att låna nån bil så jag kommer igång. Hoppas bara dom blir nöjda med hur jag har tänkt inreda. Men jag fick ju uppdraget av dom så dom bör ju inte klaga sen.. hihi..

Sen blir det ju Finland som sagt. Fast vet inte riktigt hur jag ska lösa allt. Syrran o Toni ska ju åka dit. + att hur ska jag o Kim göra. Har funderat lite på att åka över en helg till Riga men sen beror det ju på om man har pengar o tid. Ska iaf vara en vecka i Helsingfors o bara njuta av staden. :) Längtar så till min favorit stad..hihi.. Hoppas bara det är fint väder där med.

För vädret har ju inte varit den roligaste nu det senaste. Känns nästan som att jag vill ta en sista minuten nånstans till varmare bräddgrader. Men förhoppningsvis är det fint i Helsinki.

Nä, nu har jag skrivit alldeles för mycket för ett enda inlägg.. + att jag måste ju kolla om jag fick några bra bilder i helgen som jag kunde visa här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0