Fortfarande bakis :(

Helgen har varit riktigt kul o händelserik.
I fredags direkt efter jobbet tog jag en sväng till Systemet. Hemma väntade Kim o Choff. Partyt började ganska direkt. Men stackars Choff mådde dåligt så han låg i sängen halva kvällen. Men runt 23-tiden gick vi över till M. Där var det några grabbar o festade för fullt. Så typiskt Kim, han hittade en rakapparat o ja, det blev en mohikan-frilla! Ser ut som en punkare nu. :(



På lördagen låg jag i sängen till 20-tiden. Var riktigt dålig, men så kom Ängeln Anne med Whopper menyn till mig så jag blev genast mycket piggare. Började smaka på cider o spela spel. Sen drog vi in till stan. Jag o Anne gick till Rockbaren o Kim gick till Dubliners för alla grabbarna härifrån var där. Men sen dök han upp i Rockbaren med några av dom. Åh..jiiises! Vad det regnade när det var dags att åka hem. Alla var ju helt pisseblöta men fortsatte festa hos M iaf. Och runt 6-tiden kom vi över till mig. Bastade o käkade våfflor. Jag deckade först o vaknade inte förrän runt 15-tiden då Anne skulle hem. Jag o Kim tog en sväng förbi M för han hade glömt sin mobil där. De var ju inga pigga blickar man mötte hos honom heller. Sen köpte vi pizza o kina mat. Köpte också två filmer. "Employeed of the month" och "Boogie nights". Satt sen uppe till 5 imorse o kollade på film. Och idag känner man sig fortfarande bakis. Tur att man inte behövde jobba. hihi..




Nu ska hela huset städas.. åh.. det är inget litet jobb men måste göras! Sen ska jag nog ta en sväng till Hemtex o shoppa lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0